רפי רוזן ז"ל הינו מייסד ומפתח שיטת הביורגונומי (ביואנרגיה).

הוא נולד בירושלים בשנת 1927 ואת התעניינותו במחקריו של ד"ר ווילהלם רייך, אשר עליהם מבוססת שיטת הביורגונומי התחיל בשנות החמישים של המאה הקודמת.

גילויו החשוב ביותר של רפי רוזן היה "טכניקת העפעוף", יכולת אשר קיימת בכל אחד מאיתנו וכל אחד יכול ללמוד אותה.

רפי רוזן גילה במחקריו כי באמצעות טכניקת העפעוף ניתן לאבחן בעיות גופניות ונפשיות ולטפל בהן, אותן מחלות ובעיות אשר באות לידי ביטוי בשלב הראשוני בגוף האנרגטי ורק לאחר מכן באות לידי ביטוי בגוף הפיזי.

רמות אנרגיה נמוכות במרבית המקרים הן ההתחלה של מרבית הבעיות הבריאותיות ולכן חשוב לשמור על רמות אנרגיה מאוזנות, רמת אנרגיה טובה נקראת גם מערכת חיסונית חזקה.

רפי רוזן כותב:
"התחלתי לחקור את התופעה של תגובת העפעוף למצבים אנרגטיים שונים ונוכחתי שניתן באמצעותה לאתר ולבדוק שדות אנרגטיים של אנרגיית החיים, האורגון ולאתר ולבדוק קווי כוח אנרגטיים שמהם מורכבים השדות האנרגטיים. במהרה התברר לי שהחיים, בעלי החיים, ישויות אנרגטיות, גרמי שמיים והיקום קיימים בתך שדות אנרגטיים של אנרגית האורגון.
גילוי הטכניקה של חישת אנרגיה באמצעות תגובת העפעוף, פתח לפני עולמות שלא שיערתי כלל כי הם קיימים.

את הטכניקה של העפעוף פיתחתי לכלי אבחוני, שנותן תשובות כמעט לכל שאלה שעולה על דעתנו. תגובת העפעוף היא כה עדינה ורגישה שאפשר באמצעותה לענות כמעט על כל שאלה עניינית.

כיום אנו מצליחים באמצעות טיפול אנרגטי מרחוק (גם בשיחת טלפון) לגרום לשדה האנרגטי של החולים לרפא מחלות רבות, גם מחלות חשוכות מרפא כמו סרטן ואיידס. נראה שאפשרויות הפיתוח בעתיד הן בלתי מוגבלות."

אודות ביורגונומי

חזור לאודות ראשי

לחנות אונליין