תקופת ההריון הינה תקופה לא פשוטה ומלאת אתגרים והתמודדות הן לאישה, הן לבן הזוג והן לילדים במידה ומדובר על הריון שני ויותר.

השינויים ההורמונליים שמשפיעים על כל אחת – בחילות, הקאות, צרבות, שתן מוגבר, עייפות, בצקות דימומים ועוד מלווים את האישה בעוצמות שונות לאורך כל 9 חודשי ההריון.

זוהי לא גזרה משמיים וניתן להקל על תופעות הלוואי ולעבור את ההריון בשלום.

טיפול במהלך ההריון מאפשר להקל על תופעות ההריון השונות – הקלה בעוצמת הבחילות והצרבות, הפחתת רמת העייפות, כאבי גדילה הרחם ועוד.
טיפול מאפשר לחזק את הגוף והמערכות השונות ולעזור לגוף להתכונן ללידה גם מהפן הפיסי וגם מהפן הנפשי – חרדות, פחדים, טראומות וכו'.
טיפול במהלך ההריון, יעזור לך להרגיש רגועה יותר, אנרגטית יותר, מרוכזת יותר, יאפשר לך לעבור את תקופת ההריון בצורה נעימה יותר ויעזור לגופך להתכונן ללידה בצורה הטובה ביותר.
טיפול יסייע לך במקרים של רעלת הריון, טפטוף מי שפיר, דימומים, התקצרות צוואר הרחם, היפוך עובר, סכרת הריון ועוד מגוון בעיות אשר מהוות בעיה בריאותית קשה ועלולות לסכן אותך ואת העובר.
טיפול מאפשר טיפול בעובר ובמערכותיו השונות במהלך ההריון עצמו – בעיות התפתחות של איברים (מוקד אקוגני, כילייה מורמת/ מורחבת וכו'), גודל עובר ביחס לשבוע ההריון ועוד.
הכנה ללידה

ההריון התחיל זה לא מכבר ולא הרגשת איך 40 השבועות עברו חלפו להם והלידה קרובה מתמיד.

את שותה חליטת פטל, עושה עיסויי פרינאום ואפילו סיימת בהצלחה קורס הכנה ללידה. ביצעת הזמנת לידה, התחלת לקנן ומה עוד?

מעבר להכנה ה"רגילה" ניתן לעזור לגוף באמצעות טיפול אנרגטי, להכין ולחזק אותו לקראת הלידה ולנסות להקל על הגוף בתהליך הלידה עצמו ולהכינו ליום שאחרי.

טיפול של הכנה ללידה כולל טיפול במכלול מערכות ואיברים הקשורים לתהליך הלידה – שרירי רצפת האגן, הרחם, מפרקים, פי הטבעת (טחורים, פיסורה) זרימת דם ועוד הכל במטרה לסייע לתהליך לידה תקין ומהיר עם מינימום שיבושים והתערבויות רפואיות שלא לצורך.

טיפול ייחזק ויכין את העובר שלך למסע הלידה ויכול לסייע במקרים שיש צורך בהיפוך עובר.

יחזק את גופך באופן כללי להתמודדות טובה יותר עם תהליך הלידה והקטנה הסיכון להדבקות במחלות או זיהומים שונים הקיימים בבתי החולים אשר להם תהיה חשופה.

טיפול של ההכנה ללידה יעזור לגוף להחלמה והתאוששות קלה ומהירה יותר לאחר הלידה ומהווה בסיס טוב להריונות נוספים בעתיד.
עזרי לגופך עוד היום והכיני אותו לתהליך הכי טבעי שיש עם מינימום התערבות וסיבוכים!